۰۷:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۶

پایتخت ۲۰۲۴: تغییرات شگفت‌انگیز شخصیت‌ها / تبلیغات ۸ دقیقه‌ای و حواشی تازه از فصل جدید!

در فصل جدید سریال «پایتخت»، تغییرات زیادی در داستان و شخصیت‌ها ایجاد شده است. در قسمت اول، علاوه بر تغییرات فیزیکی در برخی شخصیت‌ها، استفاده از تبلیغات در میان سریال به چشم آمد.

پایتخت 2024

به گزارش آشکار، قسمت اول از فصل جدید سریال «پایتخت» با توجه به تغییرات زیاد در شخصیت‌ها و دوقلوهای جدید، همراه با پخش تبلیغات ۸ دقیقه‌ای، شب گذشته روی آنتن رفت. برخی از این تغییرات و استفاده از تبلیغات در میان سریال، واکنش‌های زیادی را از مخاطبان به دنبال داشت.

رونمایی از تصاویر جدید؛ سریال پایتخت چطور آغاز شد؛ از تغییرات فصل جدید تا تبلیغ ۸ دقیقه‌ای!

شب گذشته قسمت اول فصل جدید سریال «پایتخت» به روی آنتن رفت و تغییرات جدید این فصل، هم‌چنین تبلیغات میان سریال، برای مخاطبان جالب توجه بود. در اولین قسمت از این فصل، داستان با حضور شخصیت هما (ریما رامین‌فر) آغاز می‌شود که به یک مشاور مراجعه کرده و مشکلات خود را با نقی (محسن تنابنده) مطرح می‌کند. در طول این داستان، علاوه بر روایت مشکلات هما، سایر شخصیت‌ها نیز برای مخاطب معرفی و به روز شده‌اند.

تغییرات در شخصیت‌ها: از بهروز تا رحمت

یکی از اولین تغییراتی که در این فصل به چشم آمد، تغییرات فیزیکی در شخصیت «بهروز» بود. بهروز، که در فصل‌های قبلی نقش فرزند فهیمه و خواهرزاده نقی را ایفا می‌کرد، در این فصل به طرز عجیب و غیرمنتظره‌ای تغییراتی فیزیکی داشت که باعث شد برخی گمانه‌زنی‌ها و اعتراضات نسبت به جایگزینی بازیگر او ایجاد شود. ابوالفضل رجبی، بازیگر سابق این نقش، اخیراً در گفتگوهایی اعلام کرده بود که به‌طور بی‌احترامی از سریال کنار گذاشته شده و از بازیکن جدید انتقاداتی داشته است.

در این فصل، تغییرات دیگری نیز در ظاهر شخصیت‌ها مشاهده می‌شود. از لاغری «هما» گرفته تا تغییرات ظاهری «رحمت» (هومن حاجی عبداللهی) که برخی از این تغییرات به‌طور طبیعی برای بازیگران رخ داده و برخی نیز به دلیل تغییرات داستانی سریال است.

خبر در یک نگاه:

  • تغییرات عجیب شخصیت‌ها؛ بهروز از فصل‌های قبلی تغییرات فیزیکی زیادی داشته است.
  • تبلیغات ۸ دقیقه‌ای در میانه سریال؛ پخش پیام‌های بازرگانی و برندها در میان داستان.
  • تغییرات در تیم سازنده؛ محمدرضا جعفری جلوه جایگزین مهدی فرجی شد.
  • دوقلوهای جدید برای نقش سارا و نیکا؛ شخصیت‌های جدید در کنار تغییرات موجود در خانواده پایتخت.

حواشی تبلیغات و پیام بازرگانی

در اولین قسمت از فصل جدید، پخش تبلیغات در وسط سریال توجه بسیاری را جلب کرد. ۸ دقیقه تبلیغات میان این قسمت پخش شد که باعث ایجاد بحث‌های زیادی در فضای مجازی و رسانه‌ها شد. بسیاری از مردم در گروه‌ها و فضای مجازی به این موضوع پرداخته و پرسش‌هایی درباره سودی که صداوسیما از پخش این سریال خواهد برد مطرح کردند. جالب توجه‌تر اینکه در خود سریال نیز از برندهای مختلف از جمله آبمیوه، برنج و لبنیات به‌شکل آشکار استفاده شده بود. دوربین‌ها روی این محصولات زوم می‌کردند و شخصیت‌ها هم بر این برندها تاکید داشتند.

تغییرات در تیم سازنده و تولید سریال

در فصل جدید تغییرات قابل توجهی در تیم سازنده سریال نیز مشاهده می‌شود. این بار محمدرضا جعفری جلوه که پیش از این مدیر شبکه دو سیما بود به عنوان مشاور پروژه معرفی شده و جایگزین مهدی فرجی، مشاور سابق سریال، شده است. علاوه بر این، محسن تنابنده علاوه بر ایفای نقش در سریال، به عنوان طراح و سرپرست فیلمنامه و کارگردان هنری نیز فعالیت کرده است. آرش عباسی همچنان نویسنده فیلمنامه باقی‌مانده است.

خاتمه و استقبال مجدد از پایتخت

با وجود تمام تغییرات و حواشی، سریال «پایتخت» همچنان از سوی مخاطبان زیادی مورد توجه قرار گرفته است و به نظر می‌رسد با توجه به ویژگی‌های جدیدی که به داستان و شخصیت‌ها افزوده شده، این فصل نیز همانند فصول قبلی در فضای مجازی و تلویزیون توجه زیادی را جلب کند.

آلبوم پایتخت ۲۰۲۴

انتهای پیام/

مطالب مرتبط